gallery/fb_icon

Naar huis

Inpakken en wegwezen! Lekker weer naar huis.

Hotel cavia

In hotel cavia zijn twee suites van elk 2 meter bij 50 cm. Een suite is geschikt voor maximaal 3 cavia's.

Ren

Als het even kan lekker op het gras in de ren.

gallery/img_20141109_163433

Services

gallery/snowy
gallery/p1012604

Vakantieopvang

Caviapension De Fluitende Instuif

Gaat u op vakantie of een weekendje weg? Ook dan kunt u uw cavia's het gehele jaar door tijdelijk onderbrengen bij Stichting Cavia Hoogeveen.

Stichting cavia Hoogeveen hanteert de volgende vakantie-opvang tarieven:

1 cavia      2,50 per dag

2 cavia's    3,50 per dag (in hetzelfde hok)

3 cavia's    4,50 per dag (in hetzelfde hok)

De dag van brengen en halen telt mee in de berekening. De bedragen zijn inclusief groente, hooi, water en bodembedekking. Wij vragen u om zelf hardvoer mee te nemen, de reden hiervan is dat cavia's veelal wat moeite hebben met verandering van voer. Een eigen hok meebrengen is niet persé nodig, dit gaat in overleg.

De vakantie-opvang cavia's verblijven in een lichte schuur/berging bij ons thuis. Op dagen dat wij vrij zijn en het aangenaam weer is kunnen wij uw cavia's even in een ren op het gras laten lopen. Ook kunt u uw buitenverblijf meebrengen. Zomers kunnen de cavia's dus ook genieten van het buiten zijn. En op deze manier kunnen ook buitencavia's in het najaar of winter in de vakantie-opvang terecht.

Eigenaar en opvang tekenen gezamenlijk een vakantie-opvang contract. Cavia's halen en brengen gaat op afspraak, wij hebben geen vaste openingstijden.